Η Μπαμ FC προχώρησε σε τριπλή ανανέωση ενόψει της συμμετοχής της στη Γ’ Εθνική τη σεζόν 2026/27.
Στο ρόστερ κράτησε τους Άγγελο Κυρανά, Χρήστο Δανίδη και Αλέξανδρο Δημητριάδη.
Η διοίκηση της ομάδας έδωσε ψήφο εμπιστοσύνης στους τρεις ποδοσφαιριστές, οι οποίοι θα συνεχίσουν να αποτελούν βασικά στελέχη του συλλόγου. Στόχος της Μπαμ FC είναι να παρουσιαστεί ακόμα πιο ανταγωνιστική στη νέα αγωνιστική περίοδο και να πρωταγωνιστήσει στη Γ’ Εθνική.














