Ο Εδεσσαϊκός ανακοίνωσε ότι οι Χρήστος Παπαηλίας και Αντώνης Ιωσηφίδης συνεχίζουν με την πράσινη φανέλα.
Η ανακοίνωση:
“Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη συνέχιση της συνεργασίας μας με δύο σημαντικούς ποδοσφαιριστές, που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία με τη φανέλα της ομάδας μας!
Μετά την περσινή τους επιστροφή, ο Παπαηλίας Χρήστος και ο Ιωσηφίδης Αντώνης συνεχίζουν και τη φετινή χρονιά, με την ΤΡΙΑΙΝΑ στο στήθος να προσφέρουν εμπειρία, πάθος και ποιότητα στον σύλλογό μας.
Ιδιαίτερη τιμή για εμάς αποτελεί η παραμονή του αρχηγού μας, Παπαηλία Χρήστου, ο οποίος αποτελεί πρότυπο εντός και εκτός γηπέδου και οδηγεί την ομάδα με ήθος και αποφασιστικότητα.
Η παρουσία και των δύο αυτών εξαιρετικών χαρακτήρων και ποδοσφαιριστών αποτελεί εγγύηση για τη συνέχεια και τη σταθερότητα της προσπάθειάς μας”.














