Ο Ερνέστο Βαλβέρδε θα συνεχίσει να καθοδηγεί την Αθλέτικ Μπιλμπάο και τη σεζόν 2025-2026, μετά την επίσημη ανανέωση της συνεργασίας του με τον σύλλογο μέχρι το καλοκαίρι του 2026.
Η υπογραφή του νέου του συμβολαίου πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή (23/5) στο ιστορικό «Σαν Μαμές», παρουσία του προέδρου Τζον Ουριάρτε και του γενικού διευθυντή ποδοσφαίρου, Μίκελ Γκονσάλεθ.
Η ανανέωση αυτή έρχεται σε μια κομβική στιγμή για την ομάδα των Βάσκων, που εξασφάλισε την πολυπόθητη έξοδο στο Champions League, μετά από μια ονειρική σεζόν. Η Αθλέτικ τερμάτισε στην τέταρτη θέση της La Liga, καταγράφοντας μία από τις πιο επιτυχημένες χρονιές της σύγχρονης ιστορίας της. Παράλληλα, έφτασε μέχρι τα ημιτελικά του Europa League, δείχνοντας σταθερότητα και ανταγωνιστικό πνεύμα σε δύο μεγάλες διοργανώσεις.
Ο 61χρονος τεχνικός, ο οποίος διανύει την τρίτη του θητεία στον πάγκο της Μπιλμπάο, έχει αφήσει ανεξίτηλο το στίγμα του στον σύλλογο. Από το 2022 που επέστρεψε, έχει οδηγήσει την ομάδα σε επιτυχίες, μεταξύ των οποίων και η κατάκτηση του Κυπέλλου Ισπανίας. Με 451 παρουσίες στον πάγκο, είναι πλέον ο πολυνίκης τεχνικός στην ιστορία της Αθλέτικ.
Sigamos haciendo historia juntos.
— Athletic Club (@AthleticClub) May 23, 2025
🔴⚪️ #Valverde2026#AthleticClub 🦁 pic.twitter.com/1S4Pasr9Bc














